29 september 2014

Optimaliseer je e-commerce en verbeter je omzet

E-commerce wordt steeds belangrijker. Dat bleek vorig jaar al uit de cijfers van Be-commerce, de vereniging van online-handelaars. In 2013 realiseerden webwinkels een gemiddelde omzet die met meer dan 25 procent groeide ten opzichte van 2012. Toch liggen er nog heel wat kansen voor het grijpen om de sector verder uit te bouwen, bijvoorbeeld de verkoop via smartphone en tablet.
Dat je via Jambooty je webshop kan koppelen aan je publicatie is niets nieuws. Maar wist je ook dat je de consument extra kan stimuleren om andere producten aan te kopen vooraleer je ze naar de webshop leidt, dit allemaal in de publicatie?

Stel, je bent een (online) retailer. Je zou dan door middel van Jambooty de artikelen in je online folder interactief kunnen maken en ze koppelen aan je webshop zoals beschreven staat in de Jambooty handleiding. Echter kan je nu ook gerelateerde artikelen en/of meerdere foto's  aan je consument laten zien.

Laat vervolgens de bezoeker van je publicatie ook hùn entourage enthousiast maken door hen de kans te geven jouw artikelen via sociale media te delen. En maak alle foto's printable zodat ze ermee naar je fysieke winkel(s) kunnen komen. Ontdek hier hoe eenvoudig je je e-commerce kan optimaliseren via Jambooty.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten