23 februari 2015

Voorspel de voorkeuren van uw klanten!


Wilt u graag weten welke elementen uit uw publicaties het vaakst aangeklikt worden, zonder dat u zich moet buigen over ingewikkelde rapporten vol cijfergegevens? Dan biedt Jambooty u nu de ideale oplossing met de nieuwe functie "Heatmaps".


Heatmaps geven u een simpel en duidelijk visueel beeld van welke delen in uw folders het meeste succes hebben, op basis van het klikgedrag van uw lezers. Zo kan u achterhalen welke onderwerpen in uw documenten het populairst zijn of over welke zaken uw lezers meer uitleg wensen. Via deze functie krijgt u voor elke pagina in uw publicatie een visueel overzicht van waar er geklikt wordt, waarbij rood het gedeelte is dat het vaakst aangeklikt is:




Zodra u inzicht heeft verkregen in de manier waarop uw lezer denkt, leest en klikt, kan u deze informatie gebruiken om uw publicaties te optimaliseren. Als uw lezers niet klikken op een link waarvan u dat wel had verwacht, kan u uw publicatie zo aanpassen dat het duidelijk wordt dat een link clickable is, storende elementen verwijderen of de tekst rond de link aantrekkelijker maken.


Heatmaps bieden u dus een grote hoeveelheid informatie over het klikgedrag van lezers in uw folders. Met al de kennis die u krijgt door het analyseren van deze heatmaps, kan u vanaf nu voorspellen welke content uw lezers het meest aantrekt, waardoor uw toekomstige publicaties zeker succes zullen hebben!


  • Bent u nog geen Jambootyklant, maar haalt deze nieuwe heatmaps functie u wel over de streep om Jambooty te gebruiken om uw publicaties te tonen?
  • Bent u reeds Jambootyklant en wilt u graag heatmaps laten activeren voor uw publicaties?
  • Wenst u meer informatie over heatmaps of over Jambooty?

Contacteer dan ons Sales team op +32 11 24 69 80 of via sales@netmedia-europe.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten